ابوالفضل راه چمنی :

916 روستا در خراسان شمالی از نعمت برق برخوردارند

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۹۱۶ روستا در استان برق‌رسانی شده است که به‌منظور اجرای اقتصاد مقاومتی تا پایان امسال به تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار دارای سکنه دائم در استان برق‌رسانی انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 16 October 2016
ابوالفضل راه چمنی در گفتگو با  خبرنگار تابناک خراسان شمالی  با اشاره به اینکه هفت روستای بالای ۱۰ خانوار در خراسان شمالی با پیشرفت صفرتا صد در حال برق‌رسانی است، اظهار کرد: با برق‌رسانی به این هفت روستا تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان برق‌دار می‌شوند.
وی گفت: برای برق‌رسانی تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار و کمتر از ۱۰ خانوار در استان یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که این اعتبار از محل اعتبارات (بند ح) تبصره ۶ قانون بودجه تأمین‌شده است.
راه چمنی بابیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام‌شده پرونده تأمین برق‌رسانی به روستاها در استان بسته می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود برق‌رسانی به این هفت روستا در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
مدیر دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: همچنین طی دو سال گذشته ۲۱ روستا بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برق‌رسانی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار