هواداران دو هفته گذشته را فراموش کنند/ برای پیروزی به مصاف مس رفسنجان می‌رویم

کد خبر: ۳۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 21 October 2016


دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز گفت: باید نتایج دو هفته اخیر را فراموش کرده و برای جبران این ناکامی‌ها تلاش خود را افزایش دهیم.

ارشاد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین پس از هشت هفته بسیار خوب، طی دو هفته اخیر نتایجی که مورد قبول هواداران و کادر فنی باشد را کسب نکرده است.

وی افزود: ما پس از دو هفته تعطیلی لیگ، ابتدا در خانه برابر فولاد یزد با نتیجه یک بر یک متوقف شدیم و در دیدار برابر آلومینیوم اراک نیز بازنده میدان بودیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم قبول دارند که در این دو هفته عملکرد روزهای ابتدایی فصل را نداشته با شرایط آرمانی فاصله داشتیم و به همین دلیل از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کردیم.

یوسفی گفت: با این وجود معتقدم که روزهای بد و افت برای هر تیم ورزشی وجود دارد و ما این دوران را سپری کرده و از روز یکشنبه و بازی برابر مس رفسنجان، ناکامی‌های دو هفته اخیر را جبران می‌کنیم.

وی بیان داشت: هواداران نیز باید این دو هفته را فراموش کرده و با حمایت از اکسین شرایط بازگشت این تیم به صدر جدول را فراهم کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز افزود: ما در این هفته باید میزبان مس رفسنجان باشیم که تا این جا نتایج خوبی کسب نکرده، اما این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و به طور قطع دیدار سختی در پیش داریم.

یوسفی گفت: کادر فنی مسائل مختلفی را در این هفته برای بازیکنان بیان کرده و همه ما آماده مسابقه با مس رفسنجان در خانه هستیم تا بار دیگر با کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار به صدر جدول باز گردیم.

وی اظهار داشت: البته معتقدم که ما تا این لحظه عملکرد بسیار خوبی در لیگ آزادگان داشتیم و با توجه به اینکه اکسین برای نخستین‌بار است که در این سطح فوتبال بازی می‌کند و تجربه کافی را ندارد، نمی‌توان گفت که ما عملکرد پرانتقادی داشتیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌هایی چون گل‌گهر، فولاد، ملوان، راه‌آهن و استقلال اهواز که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند در جدول از ما پایین‌تر هستند و اکسین تنها با اختلاف دو امتیاز با صدر جدول، در رده سوم قرار دارد.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های اکسین البرز و مس رفسنجان از هفته یازدهم سری مسابقات لیگ آزادگان روز یکشنبه آینده به میزبانی شهرستان کرج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار