بالغ بر 24 میلیاردتوسط خیران یزدی به هلال‌احمر اهدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از اهدای بالغ بر 24 میلیارد ریال توسط خیران یزدی به هلال‌احمر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 19 November 2016

به گزارش تابناک یزد،عباس احدپور  با اشاره به اینکه یزد به لحاظ موقعیت جغرافیایی خود و قرار گرفتن در مسیر راه‌های اصلی کشور، نیازمند پایگاه‌های امداد و نجات است که خیران در این زمینه ورود پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به کمک بالغ بر 24 میلیارد ریالی خیران استان یزد برای ساخت پایگاه امداد و نجات بیان کرد: احداث خانه سلامت نیز از دیگر اهدافی است که توسط هلال احمر دنبال می‌شود و خیران نیز در آن ایفای نقش می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: بالغ بر 21 میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیران شهرستان بافق اهدا شده است ضمن اینکه فرمانداری و شرکت سنگ آهن بافق نیز در احداث پایگاه امداد و نجات، ساخت بناهای مورد نیاز هلال احمر و تجهیز آن مشارکت داشته‌اند.

احدپور همچنین از مشارکت خیران اردکانی در اجرای طرح‌های هلال احمر استان یزد خبر داد و بیان کرد: بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال کمک غیرنقدی توسط خیران اردکانی انجام شده ضمن اینکه فرمانداری اردکان نیز قرار است سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در راه‌های این شهرستان ایجاد کند.

وی همچنین از کمک خیران مهریزی برای ساخت مجتمع سلامت در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 11 میلیارد ریال نیز توسط خیران مهریزی اهدا شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار