آغاز عملیات آسفالت 13 کیلومتر ابتدایی محور بافق به یزد

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق از قیرپاشی و آغاز عملیات آسفالت 13 کیلومتر ابتدایی محور بافق به یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 23 November 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد زاده‌رحمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با بیان اینکه صنعت حمل و نقل به‌ویژه اتمام محور بافق به یزد مورد توجه است اظهار کرد: از دو روز آینده عملیات آسفالت‌ریزی 13 کیلومتر این محور با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کار قیرپاشی آن انجام شده است افزود: 13 کیلومتر از جاده بافق به یزد بر اساس زمانبندی تعیین شده تا پایان دی ماه سالجاری زیر بار ترافیکی می‌رود و شهروندان از آن بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست فرمانداری بافق با اشاره به اقدامات انجام شده برای جاده بافق به نوق بیان کرد: از هفته آینده نیر مراحل قانونی واگذاری کار به پیمانکار مشخص می‌شود و تا این پروژه در مسیر کرمان نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه 25 کیلومتر از محور بافق به نوق باقی مانده است عنوان کرد: این مسیر در حوزه کرمان نیز باید تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

زاده رحمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از توجه به حوزه‌های جدید در صنعت گردشگری برای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اولویت‌های گردشگری در شهرستان بافق شناسایی و احصاء شده که باید با همکاری و حمایت مجموعه استان در این زمینه ورود کنیم.

وی با تاکید بر همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در زمینه گردشگری بافق و توسعه آن اضافه کرد: اولویت‌ها در زمینه رونق صنعت گردشگری و گردشگری طبیعی برای شهرستان بافق دیده شده که باید براساس برنامه منسجم و زمانبندی انجام ‌شود تا شاهد رونق در این زمینه باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق همچنین از تلاش برای تکمیل پروژه عمرانی بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: پیمانکار بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بافق مشخص شده و بزودی پیمانکار برای تحویل کارگاه و تکمیل پروژه وارد عمل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار