مدیر کل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در یزد

کد خبر: ۳۳۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 23 November 2016
به گزارش تابناک یزد، صندوق قرض الحسنه کمیته امداد با رویکرد جلب مشارکت و جذب سپرده کمک های مردمی و کاهش بروکراسی اداری در مراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک ها برای دریافت وام راه اندازی شده است.

 صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

 محسن علیزاده شورکی، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به افتتاح شعبه مرکزی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان یزد گفت: این صندوق با رویکرد جلب مشارکت و جذب سپرده و کمک های مردمی و کاهش  بروکراسی اداری درمراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک ها برای دریافت وام راه اندازی شده است.

وی هدف از تشکیل این صندوق را جذب سپرده های مردمی، افزایش اعتماد عمومی، سرعت در ارائه خدمات ، تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات به نیازمندان بیان کرد و افزود: سقف پرداخت وام این صندوق برای متقاضیان 50 میلیون ریال و کارمزد آن سه درصد است و کمیته امداد در تلاش است این رقم به صفر برسد.
علیزاده اظهار کرد: قرض الحسنه سنت پسندیده ای است که در قرآن هم به آن اشاره شده است و اگر کسی بخواهد توسعه رزق پیدا کند و گشایش در کار اقتصادیش حاصل شود سعی کند بخشی از مال خود را به عنوان قرض در اختیار دیگران قرار دهد، در بعضی از روایات ارزش قرض الحسنه بیشتر از انفاق و کمک بلاعوض در نظر گرفته شده اشت چون کرامت انسانی حفظ می شود و فرد به کار و تلاش واداشته می شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی از خیران خواست نسبت به سپرده گذاری در این صندوق اقدام کنند تا سپرده آنها در مسیر خیر و رفع مشکلات نیازمندان هزینه شود.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: هم اکنون 52 هزار نفر از جمعیت استان یزد در قالب 27 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار