آسفالت 8 شهر و 20 روستا از سوی همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات آسفالت و نوسازی معابر 8 شهر و 20 روستای استان انجام شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 14 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم شهبازی در نخستین مجمع عادی شورای سازمان همیاری شهرداری های این استان افزود: این سازمان در سالهای گذشته با مشکلات بسیاری مواجه بوده اما طی 2 سال اخیر با رفع این مشکلات در مسیر درست و سازنده قرار گرفته است.
وی، اعتمادسازی را از مهمترین اقدامات انجام گرفته در راستای انجام بهتر امور این سازمان اعلام کرد و گفت: پیش از این شهرداران و نهادهای دولتی نسبت به سازمان همیاری شهرداری ها بی اعتماد بودند.
شهبازی ادامه داد: راه اندازی کارخانه آسفالت، جذب سرمایه گذار برای توسعه منطقه ویژه گردشگری شیدا، ایجاد کارگاه جدول زنی، ایجاد چاه آب در منطقه شیدا و اجرای سفرهای آموزشی ویژه شهرداران از دیگر اقدامات انجام شده در سالجاری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با ارزیابی مطلوب اقدامات انجام شده از سوی سازمان همیاری شهرداری ها اظهار کرد: تحرکات خوبی در این سازمان انجام شده و امید است این روند روبه جلو تداوم داشته باشد.
قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی از این سازمان استفاده نکردم و در مقابل هر کمکی که امکان داشت برای پیشبرد برنامه های این سازمان انجام داده ایم.
در این نشست در خصوص میزان درآمد و هزینه های سازمان همیاری شهرداری های استان نیز گزارشی ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار