نماینده مجلس: از تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان حمایت می کنیم

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما حمایت از ورزش استان و بویژه نماینده فوتبال استان در لیگ آزادگان است.
کد خبر: ۳۵۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 07 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی  در دومین جلسه کمیته فوتبال شورای ورزش یزد که در دفتر این نماینده برگزار شد با اشاره به تاثیر اجتماعی و فرهنگی ورزش بخصوص علاقه مندی اقشار مختلف مردم به فوتبال ادامه داد:هدف ما حمایت از تمام ورزش ها است ولی باتوجه به مشکلات خاصی که در این حوزه بود فوتبال در اولویت اول حمایت قرار گرفت .
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توجه بیشتر به ورزش و ایجاد هماهنگی بین مسئولان استان برای ورزش و جوانان و تلاش برای ارتقا جایگاه فعلی فوتبال یزد از جمله اقدام هایی است که در حال پیگیری است .
موسوی بیوکی گفت: در حال حاضر تمامی حاضران در کمیته فوتبال شورای ورزش در مورد حفظ تیم اتفاق نظر دارند و در این راستا دو کارگروه تشکیل شده که امیدواریم موفق باشند .
وی افزود: کارگروه بررسی تامین منابع مالی و کارگروه فنی که در این خصوص کارگروه ها مشغول فعالیت هستند و عبدالحنان امین الرعایا در سمت مشاور ورزشی نماینده نیز مسائل مربوط به تیم فوتبال یزد را دنبال می کند.
در این جلسه که مدیرکل ورزش و جوانان یزد ، دبیر هیات فوتبال استان و تعدادی از مسئولان حضور داشتند مسائل ورزش و فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار