آیت الله هاشمی شاهرودی:

یک اشاره رهبری همه گزینه های آمریکا را از بین می برد

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که آمریکا بیش از ایران به مذاکره احتیاج دارد، خواستار برخورد عزت مندانه مسؤولانه در برابر یاوه گویی های آمریکا شد و تاکید کرد که با یک اشاره رهبری همه گزینه های آمریکا از بین می رود.
کد خبر: ۳۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 18 May 2015
به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی امروز در درس خارج فقه خود در قم، مطالب مهمی را درباره مسائل منطقه، جهان اسلام، مذاکرات هسته ای و تحولات بین الملل بیان کرد.
 
وی با تاکید بر این که مسؤولان نباید از سلطه آمریکا در جهان هراس داشته باشند، تاکید کرد: آمریکا امروز در داخل گرفتار مشکلات بسیاری است و در عرصه بین الملل نیز رو به افول است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که تحریم ها نباید ما را دستپاچه کند، گفت: مسؤولان نباید از موضع ضعف با آمریکا برخورد کنند؛ ما هیچ وقت به دنیا دروغ نگفته ایم و آمریکا نباید ادعا کند که می خواهیم ایران را راستی آزمایی کنیم.
 
وی تاکید کرد: امروز آمریکا بیش از ما به مذاکره احتیاج دارد و نباید ذره ای از حقوق خود کوتاه بیاییم.
 
نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آمریکا 35 سال همه گزینه ها را علیه ملت ایران به کار گرفته و دیده است که همه با یک اشاره رهبری از بین می رود.
 
آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: مسؤولان یادشان نرود و حواس شان باشد که کار ما اقامه اسلام و آرمان های والای دینی و انقلابی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید محمد هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
احسنت
مرگ بر آمریکا شعار اصلی ماست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
اللهم الحفظ القاعدنا الامام الخامنه ای
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار