کارت بازی پنج بازیکن جدید تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان صادر شد

سرپرست تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان از صدور کارت پنج بازیکن جدید این تیم برای همراهی تیم در ادامه مسابقات امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد انواری فزود: به تازگی توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال کارت بازی امیر حسین نادم ، عباس یحیی بیگی ، فرزاد ایزد ، امیر رفعتی و میلاد رخشان صادر شده است.
وی ادامه داد: طبق مقررات این بازیکنان می توانند در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) فصل 95/96 تیم فوتبال یزد را در این لیگ همراهی کنند.
سرپرست تیم فوتبال فولاد استان یزد اظهار داشت: این بازیکنان برای اولین بار در لیگ امسال با عقد قرار دادی رسمی تا پایان رقابت ها با صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم حضور موثر خواهند داشت.
انواری گفت: نفرات جدید جذب شده طی روزهای گذشته زیر نظر کادر فنی همراه با سایر بازیکنان بصورت خیلی جدی در تمرینات حضور داشته و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.
از هفته نوزدهم مسابقات لیگ آزادگان تیم های فوتبال یزد و بادران تهران امروز (جمعه ) از ساعت 14 در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید نصیری یزد به مصاف هم می روند .
این مسابقه را هادی حاج عباسی ، احدسلطانی ، علی ملامحمدی و علیرضا جلالی قضاون می کنند و ناظر امر قضاوت بر عهده صفدر احمدی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار