مسؤول آموزش اداره‌‌کل دامپزشکی قزوین خبر داد

چاپ کتاب ترویجی پیشگیری و مبارزه با مهم‌ترین بیماری‌های دامی

مسؤول آموزش و ترویج اداره‌‌کل دامپزشکی استان قزوین از چاپ نشریه ترویجی پیشگیری و مبارزه با مهم‌ترین بیماری‌های دامی با هماهنگی مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، کمال اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از چاپ نشریه ترویجی پیشگیری و مبارزه با مهم‌ترین بیماری‌های دامی با هماهنگی مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این نشریه که به صورت کتابچه آموزشی در راستای ارتقای علمی بهره‌برداران استان و با تیراژ چهار هزار جلد تهیه شده است.

وی افزود: در این کتاب موضوعات مختلف اعم از بیماری‌های بروسلوز، هاری، تب خون‌ریزی‌دهنده کریمه کنگوCCHF، لمپی‌اسکین و تب برفکی به زبان ساده برای دامداران روستایی آموزش داده شده است تا با به‌کارگیری آن‌ها از درگیری دام‌ها با بیماری‌ها پیشگیری کرده و با همکاران اداره‌کل دامپزشکی استان در امر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و واکسیناسیون و غیره یاری کنند.

مسؤول آموزش و ترویج اداره‌‌کل دامپزشکی استان قزوین اضافه کرد: باتوجه به اهمیت آموزش بهره‌برداران در کاهش خسارات اقتصادی و مخاطرات بهداشتی و همچنین نقش مهم آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، این اداره‌کل با جدیت موضوع آموزش بهره‌برداران را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار