160 هزار راس دام علیه تب برفکی در شهرستان صحنه واکسیناسیون شدند

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از مایه کوبی بیش از 160 هزار راس دام سنگین و سبک علیه بیماری تب برفکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 09 March 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر رامین سمیعیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه اظهار داشت: بیش از 158 هزار راس دام سبک در شهرستان صحنه علیه تب برفکی واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار راس دام سنگین نیز بر علیه این بیماری در شهرستان صحنه مایه کوبی شده اند، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری تب برفکی و حفظ سرمایه دامداران شهرستان، شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از اول دی ماه تاکنون اقدام به واکسیناسیون 158 هزار و 260 راس گوسفند و بز با پوشش تمام روستاهای شهرستان و  2 هزار و 6 راس گاو و گوساله بر علیه بیماری تب برفکی نموده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و 720 راس گاو و گوساله بر علیه بیماری لمپی اسکین که در چند سال گذشته در کشور مشاهده شده است واکسینه شده اند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه همچنین تصریح کرد: واکسیناسیون تب برفکی و لمپی اسکین گاو و گوساله در روستاهای باقیمانده شهرستان نیز تا ایام پایانی سال به انجام خواهد رسید تا به لطف خدا و با زحمت همکاران به پوشش صددرصدی مایه کوبی برسیم.

وی با اعلام شماره های تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 از شهروندان خواست تا موارد تخلف،  انتقاد،  پیشنهاد و نظرات  خود را از این طریق به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار