دکتر محسن رضایی در یادواره سردار شهید حاج حسن کربلایی عنوان كرد

هشدار بابت بدهی ٧٠٠ هزار میلیارد تومانی دولت/ سرطان ناکارآمدی كشور را فرا گرفته است/ از هر یک میلیون تومان در بانک، 450 هزارتومان آن یخ زده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه شب در مسجد حاجی آقا بابا در شهر تبریز گفت: با وجود دلسوزی مدیران، سرطان ناکارآمدی كشور را فراگرفته و کارآمدی حلقه مفقوده کشور ماست.
کد خبر: ۳۹۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 09 March 2017
به گزارش تابناک تبریز دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه شب 19 اسفندماه 1395 در یادواره سردار شهید حاج حسن کربلایی در جمع خانواده های محترم شهدا، جانبازان و نمازگزاران مسجد حاجی آقا بابای تبریز  با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، به ویژه شهدای آذربایجان گفت: اسفندماه، ماه فرماندهان شهید دفاع مقدس است. حدود 10 نفر از فرماندهان بزرگ سپاه در اسفندماه سالهای مختلف به فیض شهادت رسیده اند. شهید حسن کربلایی هم یکی از این فرماندهان بود. مقوله فرماندهی در دفاع مقدس، ویژگی هایی داشت که توانست ملت ایران را بعد از اشغال مناطقی از پنج استانش و نبرد با قدرت های جهانی، موفق و سربلند بیرون بياورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون با وجود دلسوزی مدیران، کشور سرطان ناکارآمدی كشور را فرا گرفته است؛ از حادثه آتش سوزی قطار تا حوادث ناگوار ناشي از برف و سرما و هوای آلوده خوزستان، شاهد نوعی ناکارآمدی هستیم که قابل رفع  است. حضرت امام از جوانان ناشناخته، قهرمانان بزرگ ساخت  و ما در سپاه و ارتش این واقعيت  را شاهد بودیم.

خطر بن بست مالي با بدهي ٧٠٠ هزار ميليارد توماني دولت/ سرطان ناکارآمدی كشور را فرا گرفته استدکتر رضایی گفت: در اقتصاد ملی، شاهد عقب ماندگی ها و ناکارآمدی های بسیاری هستیم و این عدم پیشرفت به فرماندهی و مدیریت بر می گردد. فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: شناخت فرماندهان شهید و نحوه مدیریت هر یک از آنها برای ما آموزنده است و نبايد تنها بعد شهادت طلبی و مظلومیت آنها را برجسته کنیم. بلكه لازم است به تصمیم گیری و حس مسوولیت پذیری و تعهد این فرماندهان  هم توجه  کنیم و از آن درس بگیریم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اين مطلب كه در حال حاضر دولت 700هزار میلیارد تومان بدهی دارد، افزود: هرچند همه این بدهی ها، مربوط به دولت فعلی نیست اما اگر همین وضع ادامه پیدا کند، در پنج شش سال آینده کشور با بن بست مالی مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار