مدیرعامل مجمع خیران مساجد کرمانشاه منصوب شد

اعضای مجمع خیران مسجد‌ساز استان کرمانشاه با اکثریت آرا، منصور فتاحی را به عنوان مدیرعامل مجمع خیران مساجد استان کرمانشاه انتخاب و منصوب کردند.
کد خبر: ۴۱۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، جلسه مجمع خیران مساجد استان  در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور شخصیت‌های مطرح حقیقی، حقوقی کشوری و استانی برگزار شده است.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور چهره‌های همچون حجت‌الا‌سلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مدیر حوزه علمیه، شهردار اسبق کرمانشاه، مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، استاندار اسبق کرمانشاه، رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه و... برگزار شد.

سیاست مجمع خیران مسجد‌ساز به صورت متمرکز و جدی، کمبودها در حوزه مساجد را مشخص می‌کند و گام‌های اساسی در زمینه گسترش فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی،دینی و گسترش آموزه‌های قرآنی برمی‌دارد.

مجمع خیران مسجد‌ساز استان کرمانشاه به ساخت مساجد ساده و بدون به کارگیری تزئینات در محله‌هایی که مسجد وجود ندارد، اهتمام جدی دارند و چهره‌های سرشناس در این مجامع با جذب کمک‌های و مشارکت‌های مردمی گام‌های موثری در تقویت بنیه‌های فرهنگی و دینی جامعه برمی‌دارند.

گفتنی است، منصور فتاحی با رای اکثریت به عنوان مدیرعامل مجمع خیران مساجد استان کرمانشاه انتخاب و این موضوع به تصویب رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار