نجات جان سه مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی شاهرود

معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان باانجام سه سورتی پرواز، سه مصدوم و بیمار را از نقاط دوردست شاهرود و میامی به بیمارستان رساند.
کد خبر: ۴۳۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 11 June 2017
به گزارش تابناک سمنان، ناصر سلمانپور یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جوان 22ساله ای که بر اثر برخورد موتور سیکلت با وانت در روستای 'سوداغلن' حسین آباد کالپوش دچار ضربه به سر همراه با خونریزی و شکستگی استخوان ران پای راست شده بود پس از اقدامات درمانی نخستین ، توسط اورژانس هوایی شاهرود به مرکز ترومای امام حسین (ع) منتقل شد.

وی ادامه داد: یک بیمار 72 ساله مرد نیز با تشخیص سکته مغزی از روستای 'کرنگ ' منطقه کالپوش پس از اقدام های درمانی نخستین ، توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع)شاهرود اعزام گردید.

وی در تشریح ماموریت سوم اورژانس هوایی نیز گفت: در پی تماس پزشک درمانگاه نردین ، اورژانس هوایی شاهرود به سرعت برای انتقال کودک2.5 ساله به بیمارستان اعزام شد.

سلمانپور گفت: این کودک در دیگ شیر جوشان افتاده و به شدت مصدوم شده بود که پس از انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) و انجام درمان تخصصی از وضعیت رضایت بخشی برخوردار است.

اورژانس 115 شاهرود ، با 15 پایگاه جاده ای، سه پایگاه شهری ،یک پایگاه اورژانس هوایی ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 30 دستگاه آمبولانس و 40 نفر کارشناس روزانه درحال ارائه خدمت به مردم منطقه ،مسافرن وزائران امام علی ابن موسی الرضا (ع)هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار