فرمانده انتظامی استان سمنان:

مظنون اصلی اسیدپاشی در شاهرود دستگیر شد/ انجام تحقیقات تخصصی ادامه دارد

به گزارش تابناک سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مظنون اصلی اسیدپاشی در شاهرود دستگیر شده است، گفت: انجام تحقیقات تخصصی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۴۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار روح الامین قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱:۵۰ بامداد امروز وقوع یک حادثه اسیدپاشی در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه فردی ناشناس با حضور در منزل مردی ۷۸ ساله ظرفی با مقداری اسید روی دختر و همسر وی ریخته و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در این حادثه همسر ۷۰ ساله شاکی از ناحیه دست و دختر ۳۲ ساله‌اش از ناحیه صورت و سایر اعضای بدن مجروح و به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

قاسمی اضافه کرد: با توجه حساسیت موضوع در همان دقایق ابتدایی حادثه تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسؤولیت رسیدگی به این پرونده و دستگیری متهم را به عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: ساعتی قبل با تلاش مستمر مأموران پلیس، مرد جوانی با عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد و انجام تحقیقات تخصصی از وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مصدومیت همسر شاکی سطحی بوده و به صورت سرپایی درمان و مرخص شده است، خاطرنشان کرد: دختر وی به علت آسیب‌دیدگی بیشتر به بیمارستان ساری منتقل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار