معاون استاندار اعلام کرد:

پیگیری مصوبات شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است و ضروری است دستگاه های اجرایی استان آن را به گفتمان غالب تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 18 June 2017
به گزارش خراسان رضوی، دکتر سید جواد حسینی در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و مشاور امور ایثارگران استاندار با اشاره به اهمیت موضوع ایثار و گذشت در جامعه افزود: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی و معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.
 معاون استاندار با اشاره به اینکه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور با هدف برنامه ریزی کلان در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تشکیل شده است، گفت: مقرر شده این شورا در استان ها نیز به ریاست استانداران تشکیل و پیگیر مصوبات، اجرا و نظارت بر برنامه های آن شود. وی افزود: ستادها و کمیته های مرتبط با شهدا و ایثارگران می توانند در راستای هم افزایی بیشتر ذیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قرار گیرند.حسینی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها باید  برموضوع ایثار و شهادت متمرکز شوند، افزود: در این حوزه نوآوری موجب ترویج بیشتر این فرهنگ می شود و با تمرکز دستگاه ها بر این موضوع می توان اطلس فعالیت های  حوزه فرهنگی ایثار و شهادت را تدوین کرد. معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین المللی بزرگداشت شهدای جهان اسلام در مشهد گفت: این کنگره بین المللی یکی از بزرگ ترین برنامه های رویداد مشهد2017 بود که مسئولان آیسسکو نیز از آن تقدیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار