30 مدرسه در فریدونکنار تحت پوشش اسکان مسافران تابستانی قرار گرفت

به گزارش تابناک دوشنبه شب جلسه ستاد اسکان فریدونکنار با حضور مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار برگزار شد.در این جلسه عظیم اسماعیل زاده اعلام کرد: تعدادی از مدارس که دارای 200 کلاس درس هستند برای پذیرش و اسکان مسافران در تابستان 94 تجهیز شده اند.
کد خبر: ۴۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 09 June 2015
اسماعیل زاده با بیان اینکه دو نوع کلاس با کیفیت های الف و ب برای پذیرش 60 هزار نفرروز مهمان در شهرستان فریدونکنار در نظر گرفته شده است گفت: در ایام تابستان به دلیل اینکه زمان بیشتری نسبت به ایام عید داریم، از لحاظ ظرفیت اماکن اختصاص یافته به اسکان فرهنگیان محدودیتی نیست و حتی در ایام پرتردد نیز مدارس ظرفیت کافی برای اسکان فرهنگیان خواهند داشت.


وی با اشاره به برخی کمبودهای موجود بیان کرد: برای اینکه اسکان کیفی تری داشته باشیم، کمبود امکانات در ستاد اسکان تا حد زیادی مرتفع شده و بقیه نیز در طول مدت اسکان به مرور برطرف خواهد شد.


مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی دراولویت است ؛ افزود:با برنامه ریزی مناسب باید به گونه ای عمل کرد که اسکان تابستانه به برنامه های آموزشی و اوقات فراغت مدارس و دانش آموزان لطمه ای وارد نکند.


اسماعیل زاده به ساحلی بودن شهرستان و قرار داشتن برخی از مدارس در نزدیکی ساحل دریا اشاره و بیان کرد: رعایت شئونات اسلامی توسط مسافرین از خواسته های مهم است که باید تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.


وی در پایان خواستار استفاده از توان و ظرفیت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان به منظور در اختیار گذاشتن بروشورهایی برای معرفی هر چه بیشتر جاذبه های فرهنگی، طبیعی و مذهبی منطقه شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار