راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در کاشمر

فرماندار کاشمر از اختصاص اعتبار برای ایجاد و راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 10 June 2015
مهدی فروزان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر زائرین شهرستان کاشمر اظهار داشت: برای ایجاد و راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری 800 میلیون ریال اعتبار جذب کردیم که با تأمین زمین مورد نیاز از سوی شهرداری یا اداره اوقاف عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر راه‌اندازی مراکز اطلاع‌رسانی ویژه زائران و مسافران در بقاع متبرکه و زیارتگاه شهید مدرس یادآور شد: راه‌اندازی چنین مراکزی برای اطلاع‌رسانی دقیق به زائران و مسافران الزامی است.

فرماندار کاشمر با تأکید بر فعال کردن صدای زائر در بقاع متبرکه گفت: خوشبختانه صدای زائر در مجموعه امامزاده سید مرتضی (ع) فعال شده است و قرار است به زودی نیز صدای زائر با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) بعد از نماز مغرب فعالیتش در مجموعه امامزاده سید حمزه (ع) به منظور اطلاع‌رسانی به زائران آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر یک ستاد موقت و مقطعی نیست خاطرنشان کرد: با فعال شدن معاونت هماهنگی زائران در استانداری، تمامی شهرستان‌ها مکلف به برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات به صورت دائمی در طول سال شده‌اند.

فروزان با بیان اینکه تمهیدات و اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود باید به صورت مدیریت یکپارچه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شود، افزود: به منظور دستیابی به یک برنامه ریزی جامع باید تمامی تمهیدات بر اساس دستورالعمل‌ها، قوانین و مقرراتی باشد که از سوی استان ابلاغ می شود صورت پذیرد؛ لذا تمامی ادارات باید برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در حوزه خدمات به زائران و مسافران به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

در این جلسه اعضای ستاد در مورد خدمات‌دهی مناسب و اثرگذار به زائران و مسافران در ایام تعطیلات تابستانی به ارائه پیشنهادات و نظرات پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار