گزارش تابناک تبریز از جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018:

استوار آذر:دستگاه‌ها موظف به اختصاص 10 درصداز بودجه به تبریز 2018 هستند/دبیری : تبریز 2018 یک هدف نیست بلکه یک آغاز برای جذب توریسم است

جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018 قبل از ظهر شنبه، 14 مرداد در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 05 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، استوار آذر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه نزدیک به 4 ماه تا شروع رویداد 2018 فرصت باقی است، افزود، کمیته فرهنگی اجتماعی شورای سیاست گذاری 2018 حدود 40 برنامه تا به امروز ترتیب داده است.

وی ادامه داد، وزیر ورزش و جوانان  نیز در طی سفرشان به تبریز در اوایل این ماه در این راستا به همراه 54 رئیس فدراسیون با حضور ملموس خود در استان میزبانی برخی از برنامه ورزشی را  برای 2018 به تبریزداده اند و همچنین تصمیم گیری شده است که برای برگزرای هرچه باشکوهتر برنامه های تبریز 2018،  10 درصد از اعتبار تمامی دستگاه‌ها به بخش فرهنگی تبریز 2018 اختصاص داده شود.
 
مدیرکل  امور فرهنگی و اجتماعی استانداری در ادامه با اشاره به اینکه در جلسه گذشته 27 مصوبه داشتیم، خاطر نشان کرد، ظرف هفته جاری باید جلسات کار گروه ها تشکیل شود.

استوار آذر ابراز داشت: در راستای 2018، دستگاههای استانی باید با هماهنگی وزارت خانه ی خود برنامه های ملی و بین المللی را در استان برگزار کنند.

دبیری رئیس شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به کارگروه های ایجاد شده تصریح کرد: باید وظایف و اهداف کار گروه ها تشریح شود تا ارتباط با گردشگران نتایج مثبتی داشته باشد.

وی اضافه کرد، در ارتباط با صنعت و معدن و تجارت فعالیت هایی انجام نشده، همچنین در مورد توریسم سلامت نیز باید فعالیت های تاثیر گذاری انجام گردد.

دبیری افزود: تبریز 2018 یک هدف نیست بلکه یک آغاز برای جذب توریسم است و فرهنگ سازی از این صنعت در طول زمان انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار