بهره گیری ازخردجمعی ازخصوصیات بارزدولت

معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت:استفاده از مشارکت های مردمی و بهره گیری از خرد جمعی از خصوصیات بارز دولت تدبیر وامید است.
کد خبر: ۴۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 18 June 2015
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت:استفاده از مشارکت های مردمی و بهره گیری از خرد جمعی از خصوصیات بارز دولت تدبیر وامید است.

به گزارش ایرنا، محمود عراقی در همایش شهرداران استان همدان افزود:دولت یازدهم دولت خرد جمعی بوده و به دنبال استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور است.

وی با بیان اینکه دولت همواره با قوت در حال اجرای برنامه های خود است اضافه کرد:اگر چه در این راه مورد کم لطفی برخی افراد قرار گرفته و فعالیت هایش آنگونه که باید بازتاب داده نشده است.

وی اضافه کرد:دولت از حاشیه سازی و تفرقه به دور بوده و همواره در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی گام بر می دارد.

وی عنوان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای نیز با تمام توان خود برای اثبات حقانیت و دفاع از حق ملت ایران تلاش می کنند و حتی اگر این مذاکرات نتیجه ای هم نداشته باشد بزرگترین فایده آن این است که جهان به صلح خواهی ایرانیان پی می برد.

وی اضافه کرد:تیم مذاکره کننده با حفظ خطوط قرمز در حال حرکت بوده و هیچگاه از احقاق حقوق ایرانیان عقب نشینی نخواهد کرد.

وی عنوان کرد:جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب با پیشرفت های خوبی مواجه شده که این پیشرفت ها همراه با قانون مداری بوده است.

عراقی تصریح کرد:مدیریت یک علم و فن است و شهردارها نیز باید با تکیه بر همین مدیریت تخصصی با شوراها تعامل داشته و باید زمینه را برای حضور شوراها فراهم کنند.

وی ادامه داد:اعضای شوراهای اسلامی با رای مردم انتخاب می شوند پس باید با افزایش آگاهی شوراها از چارچوب وظایف خود و در پیش گرفتن رفتار درست مدیریتی توسط شهرداران یک تعامل مثبت بین این بخش ها ایجاد کرد.

وی عنوان کرد:ظرفیت انتقاد پذیری مدیران باید افزایش پبدا کند چرا که 90 درصد مشکلات موجود با همین اصلاح شیوه های رفتاری قابل حل شدن است و در این راستا از شهرداران متعهد و حرفه ای دفاع می کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران از نیازهای مهم جامعه است اضافه کرد:مدیریت بحران مقوله ای است که با جان مردم سروکار دارد و باید برنامه ریزی ها برای آن به گونه ای باشد که در هنگام بروز یک اتفاق اثر گذاری خود را نشان دهد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به افزایش پیک سفرها به استان گفت:پیک سفر ها به استان همدان در ایام تعصیلات عید فطر به بیشترین میزان خود می رسد که باید آمادگی لازم برای استقبال از مسافران فراهم شود.

وی ادامه داد:با توجه به کاهش ساخت و سازها و به دنبال آن کاهش صدور پروانه ساخت، درآمد شهرداری ها نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد:شهرداری ها با این وضعیت باید به دنبال ایجاد ایده ها و ابتکارات جدید برای مناطق خود باشند که در کنار افزایش ارزش افزوده منطقه بتواند کارایی مناسبی نیز داشته باشد.

وی اضافه کرد:در مقابل ابتکارهای خوب و خلاقانه ما نیز انعطاف ها ی لازم را از خود نشان خواهیم داد.

استان همدان دارای 9 شهرستان،27 شهر و 25 بخش بوده و 58 درصد جمعیت استان همدان شهر نشین هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار