ثبت 191 مورد دو قلو زایی در قم

مدیرکل ثبت احوال استان قم، میزان ثبت تولد دو قلوها در این استان طی 6 ماهه نخست سال جاری را 191 مورد عنوان کرد.
کد خبر: ۵۰۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 27 September 2017
به گزارش تابناک قم، خلیل مرادی افزود: همچنین در این مدت، تولد 12 مورد سه قلو و 2 مورد چهار قلو در استان قم به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، 12 هزار و 934 واقعه ولادت در این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.

به گفته وی، در نام های پسران علی، امیرعلی، محمدحسین، امیرعباس و امیرحسین و در نام های دختران فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.

مرادی با اشاره به کاهش 23 درصدی آمار طلاق در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در قم، گفت: در این مدت، یک هزار و 559 مورد طلاق به ثبت رسیده است، این در حالی است که این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته، یک هزار و 207 مورد بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با بیان این که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 15 درصد آمار ازدواج در قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است گفت: طی این مدت چهار هزار و 175 مورد واقعه ازدواج در این استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال گذشته آمار ازدواج در این استان، چهار هزار و 930 مورد بود.

مرادی همچنین از افزایش چهار درصدی وفات در این استان خبر داد و گفت: در 6 ماهه امسال 2 هزار و 881 مورد وفات به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 2 هزار و765 مورد بوده، افزایش پیدا کرده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار