رمضان دستیاری ؛

طرح مهر تحصیلی در 8شهرستان از استان ایلام اجرا شد

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان ایلام گفت: از اجرای طرح مهر تحصیلی و با حمایت قرارگاه خاتم الانبیا در هشت شهرستان استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رمضان دستیاری اظهار کرد:در این طرح  630 بسته حمایتی و تحصیلی به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
 
وی افزود :ارزش هر یک از این سبدهای تحصیلی بیش از سه میلیون ریال است و نیازهای کامل تحصیلی دانش آموزان را به مدت یک سال تأمین می کند.

وی با بیان اینکه اقلام این سبد حمایتی برای دانش آموزان دختر و پسر متفاوت است، گفت: این سبد حمایتی برای دانش آموزان پسر شامل لباس فرم تحصیلی، لباس ورزشی، کیف مدرسه، کفش، جوراب، طناب ورزشی، کیف ورزشی، حوله، مسواک و خمیردندان همچنین بیش از 20 قلم نوشت افزار است.

دستیاری ادامه داد: برای دانش آموزان دختر نیز علاوه بر اقلام ذکر شده یک بسته اقلام مذهبی شامل کیف، سجاده و چادر نماز تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سبدهای حمایتی قرارگاه خاتم الانبیا همزمان در چند استان دیگر نیز توزیع شده، گفت: این سبدهای حمایتی و تحصیلی در مجموع برای بیش از 20 هزار دانش آموز نیازمند کشور تهیه شده اند.

دستیاری با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در زمینه های عمرانی و محرومیت زدایی بدون در نظر گرفتن منفعت های مادی افزود: معمولا در مناطقی که پروژه های عمرانی در آن اجرا می شود خدماتی به محرومان آن منطقه نیز ارائه می شود.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار