آغاز ثبت نام بازنشستگان ایلامی برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت

مدیر صندوق بازنشستگی ایلام از بازنشستگان استان خواست برای دریافت وام ضروری از طریق سامانه کشوری در دفاتر مجاز اینترنتی ثبت نام کنند.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 15 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ امیر الماسی اظهار کرد: ثبت نام وام 40 میلیون ریالی بازنشستگان کشوری با فعال شدن لینک آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از ابتدای هفته جاری شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: میزان این تسهیلات ارزان قیمت یک هزار و 200 میلیارد ریال است که بازنشستگان کشوری از 22 مهرماه جاری تا 22 آبان ماه در سامانه برای دریافت آن ثبت نام کنند.
 
وی افزود: وام ضروری بازنشستگان کشوری با کارمزد سالانه چهار درصد و به مبلغ 40 میلیون ریال در 12 مرحله از سوی بانک صادرات به 300 هزار بازنشسته کشوری پرداخت می شود.
الماسی گفت: بازپرداخت این تسهیلات 36 ماهه بوده و ماهانه 120 هزار تومان از مستمری وام گیرندگان کسر می شود.
 
وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با ورود به سایت صندوق و لینک ثبت نام وام ضروری، شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.
 
وی افزود: در صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان بیشتر از 300 هزار نفر باشد، ارایه وام در قالب قرعه کشی انجام می شود.
 
مدیر صندوق بازنشستگی ایلام گفت: سال گذشته 2 هزار و 231 فقره تسهیلات ارزان قیمت 30 میلیون ریالی به بازنشستگان این استان پرداخت شده است.
 
الماسی افزود: مجموع پرداخت این تسهیلات 66 میلیارد و 930 میلیون ریال بوده که امیدواریم بازنشستگان با ثبت نام به موقع امسال نیز بتوانند از این تسیهلات ارزان قیمت بهره مند شوند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار