سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

"سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی" به عنوان بزرگترين رخدادعلمي كشوردرحوزه مديريت منابع انساني؛ 15 و 16 آبان ماه 96 با موضوع "جانشین‌پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان و جوانان" با حضور مقامات كشوري، اساتيددانشگاهي، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه توسط سازمان مديريت صنعتي برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 06 November 2017
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، روز اول کنفرانس در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی و روز دوم آن در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

"نقش منابع انسانی در اقتصاد مقاومتی با محوریت بهبود تولید و اشتغال" و "تحلیلی بر جایگاه و نقش منابع انسانی در برنامه ششم توسعه" از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به "آینده کار در جهان و تأثیر آن بر مدیریت منابع انسانی "و "رقابت‌پذیری مبتنی بر توسعه سرمایه انسانی" اشاره کرد.

کارگاه‌های تخصصی منابع انسانی، ارائه تجارب داخلی و بین‌المللی، برگزاري ويدئوكنفرانس بامتخصصان خارجي، نمایشگاه حرفه‌ای، کلینیک تخصصی و ایستگاه نوآوری از جمله برنامه‌های روز اول کنفرانس است.

از دیگر برنامه‌های روز اول کنفرانس، تشکیل پنل‌های تخصصی با موضوعات "تجارب عملي از جانشين‌پروري و مديريت استعداد"، "چالش‌های حضور زنان و جوانان در پست‌هاي مديريتي" و"تجربه‌های نقره‌ای بنگاه‌ها و سازمان‌ها" است.

روز دوم کنفرانس به سخنرانی مقامات كشوري، اساتيددانشگاهي، متخصصان  حوزه منابع انسانی، سخنرانان بین‌المللی و اهدای جوایز نهمين دوره جايزه تعالی منابع انسانی در كشوراختصاص دارد.

از جمله موضوعات این سخنرانی‌ها می‌توان از "مدیران منابع انسانی و هشت مسیر برای ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها"، "روندهاي مديريت سرمايه انساني در هزاره سوم" و " کاربرد نظریه پیچیدگی در تبیین نقش مدیران منابع انسانی در سازمان‌هایی با محیط پیچیده " نام برد. اطلاعات بيشتراين رخداد علمي درسايت كنفرانس به آدرسwww.HRDconf.ir  قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار