كلنگ‌زني ساختمان دادگاه عمومی بخش زارچ

مراسم کلنگ زنی ساختمان دادگاه عمومی زارچ با حضور ريیس کل دادگستری استان یزد و جمعی از مسئولین محلی انجام شد.
کد خبر: ۵۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 24 June 2015
به گزارش تابناک یزد "محمدرضا حبيبي" ريیس کل دادگستری استان یزد در این مراسم با تبريك فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر، هم زمانی آغاز عملیات ساخت  ساختمان دادگاه عمومی زارچ با هفته قوه قضاییه و ماه پرفیض و پربرکت رمضان را به فال نیک گرفت.

وي ابراز امیدواری كرد كه این همکاری و هماهنگی که بین مسئولین محلی زارچ تاکنون وجود داشته تا پایان کار و زمان بهره برداری نیز ادامه داشته و شاهد ساخت و تجهیز این ساختمان در آینده نزدیک باشیم.

حبيبي استقرار قاضی در محل و مکان مناسب را از شرایط قضاوت اسلامی ذکر و بيان کرد: اگر یک مقام قضایی بخواهد با قدرت و بدون اغماض با مفاسد برخورد کند و عدالت را در پرونده‌های مطروحه رعایت کند، نباید وام‌دار فرد یا دستگاهی باشد .

این مقام قضایی ضمن تشکر از آموزش و پرورش که ساختمان فعلی دادگاه عمومی را در اختیار دستگاه قضایی قرار داده اند‌، اظهار كرد: محل قضاوت باید در شأن قاضی و مردمی که برای حل و فصل دعاوی و تظلم خواهی مراجعه می‌کنند، باشد.

حجت الاسلام "محمود دهقان" امام جمعه زارچ نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عرض خدا قوت و خسته نباشید به مسئولان قضایی، گفت: دستگاه قضایی ضامن امنیت و حقوق عامه مردم است و اولین شرط انجام خوب وظایف عدم دلهره نسبت به جا و مکان مناسب برای قضاوت است.

وي ابراز كرد: تاکنون مسئولین و دستگاه‌های شهرستان حمایت های خوبی را داشته اند و امیدواریم با تداوم این همکاری مراحل احداث و تکمیل این طرح نیز به سرعت انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار