افتتاح 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۵۲۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 23 November 2017
500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج اظهار کرد: از 5 آذر 95 تاکنون 461 برنامه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، نظام سلامت و محرومیت زدایی اقدام و عملی کرده ایم.

سردار حسین معروفی با تاکید بر اینکه امروز با پیروزی جبهه مقاومت خط بطلانی بر پیکره فیزیکی داعش کشیده شد گفت: در آغاز تاسیس بسیج هیچ کس برکت این شجره طیبه را احساس نمی کرد و متوجه دوراندیشی امام خمینی(ره) نبود اما امروز برکت این شجره طیبه فراتر از ایران و اسلام است.

سردار معروفی افزود: بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه یک فکر و یک آرمان برگرفته از اندیشه امام است امروز هرچه داریم از برکت تفکر نبوی، تفکر علوی و عاشورای حسینی داریم که مفهومش بن بست شکنی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسی که زندگی خود را با تفکر نبوی و علوی و عاشورایی پیش ببرد بن بست ندارد، فلسفه سپاه مردمی و بودن و انقلابی بودن آن است و مردمی بودن آن در بسیج ظهور پیدا میکند.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به هیچ جناح و قوم و حزب یا گروهی نیست بلکه متعلق به انقلاب اسلامی، ایران و ملت بزرگ ایران است گفت: امروز 500 پروژه اقتصاد مقاومتی را در 11 شهرستان افتتاح می‌کنیم که این 500 عرصه غیر از اقداماتی است که قرارگاه قدس انجام می‌دهد و فقط اقدامات بسیج سازندگی است.

وی گفت: برای این 500 عرصه 7 میلیارد و 530 میلیون تومان هزینه شده و ازین مبلغ 600 میلیون تومان در عرصه اقتصاد مقاومتی،730 میلیون تومان فعالیتهای جهادی هزینه شده است.

معروفی گفت: 435 گروه جهادی سازمان دهی شده و شناسنامه دار داریم که 52 درصد شیعه و 48 درصد اهل تسنن هستند و 20 درصد خواهر و 80 درصد برادر هستند.

گفتنی است: 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط سردار معروفی با رمز یا رسول‌الله در 11 شهرستان استان افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار