عاملان تخریب پناهگاه سگهای ولگرد در لنگرود تعقیب قضایی می شوند

تابناک / درپی تخریب پناهگاه در حال ساخت سگهای ولگرد شهر لنگرود که شب گذشته توسط افراد ناشناس انجام شد شهرداری، عاملان این اقدام را شناسایی و به مقامات قضایی معرفی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 09 December 2017
تابناک / درپی تخریب پناهگاه در حال ساخت سگهای ولگرد شهر لنگرود که شب گذشته توسط افراد ناشناس انجام شد شهرداری، عاملان این اقدام را شناسایی  و به مقامات  قضایی معرفی خواهد کرد.

غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر با اعلام این خبر گفت: این اقدام غیر مسئولان با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و شهرداری نسبت  به پیگیری قضایی موضوع از طریق مراجع مسئول اقدام خواهد کرد.
 
وی افزود طرح  جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد از سطح شهر  با تصویب شورای شهر لنگرود از مدتی قبل آغاز شده و تا حدود زیادی پیشرفت داشته است وبا تکمیل آن انتظار می رفت مشکل سگهای  ولگرد که چهره زشتی به شهر داده بود و موجب نا امنی شهروندان می شد برطرف شود اما متاسفانه عده ای در اقدامی غیرمسئولانه پناهگاه را تخریب  و به اموال عمومی خسارت  وارد کردند و چند قلاده سگ را که در محل  نگاهداری می شوند مضروب و مجروح کردند.

وی افزود کارکنان شهرداری با اطلاع از موضوع با همکاری و مشارکت  شهروندان آگاه اقدام به رسیدگی به حیوانات مضروب نموده و مرمت خرابیها را پس از مستند سازی آغاز کردند.

رئیس شورای  شهر بااشاره به اهمیت طرح جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد گفت:
 این طرح در پی درخواست های متعدد مردم با هدف جلو گیری از شیوع بیماری های واگیر و ارتقا سطح بهداشت و امنیت عمومی در نقطه ای دور از مناطق مسکونی انجام شده و
و همان گونه که انتظار می رفت با استقبال مردم  رو به رو شده است  به همین دلیل اقدامات ایذایی  برخی افراد ناآگاه نمی تواند خللی در تداوم کار و تکمیل طرح ایجاد کند.
 
 مهندس منصفی افزود: بررسی برای شناسایی عوامل این حرکت غیر مسئولانه آغاز شده و با تکمیل تحقیقات ،شکوائیه ای  از سوی  شهرداری برای پیگیری قضایی موضوع تسلیم مراجع ذیربط خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار