افتتاح و رول‌کوبی مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان

تابناک چهارمحال وبختیاری- مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان با حضور جمعی از کوهنوردان چهارمحال و بختیاری رول‌کوبی و افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 10 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد بهمنی اظهار کرد: مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان به وسعت 700 مترمربع در فاصله پنج کیلومتری از شهر ناغان و در روستای دم آب واقع‌ شده است که با انجام مراحل رول‌کوبی برای استفاده علاقه‌مندان به سنگ‌نوردی گشایش یافت.

وی ادامه داد: این مجموعه دارای سه مسیر سنگ‌نوردی با درجه‌ سختی متفاوت است که سنگ‌نوردان می‌توانند صعود به‌صورت کرده‌ای و قرقره را در آن تجربه کنند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای کارگاه ویژه فرود و صعودهای مصنوعی، امکان تمرین بولدرینگ، امداد و نجات، تراورس و نجات فنی و آموزش نحوه حمایت کردن و انداختن طناب به داخل کارابین اسلینگ‌ها در حمایت‌های میانی از جمله برنامه‌های آموزشی قابل‌اجرا در مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان است.

بهمنی یادآور شد: کوهنوردان بخش ناغان تاکنون موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی کوه‌پیمایی، سنگ‌نوردی، دره‌نوردی، غار نوردی و مبانی نجات و جستجو و نجات فنی شده‌اند و راه‌اندازی مجموعه سنگ‌نوردی در این بخش در توسعه ورزش کوهنوری استان تأثیر بسزایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار