استکبار برای نابودی اسلام با پول مسلمانان جنگ نیابتی راه انداخته است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین قربانی ترور است.
کد خبر: ۵۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدرضا باهنر به مناسبت هفتم تیر در جمع مردم بجنورد با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،زمانی که امام راحل نهضت خود را اعلام کردند سه جبهه در مقابل ایشان قد برافراشتند،افزود:حکومت شاهنشاهی، انقلابیون کمونیستی و مارکسیستی و همچنین افرادی که می گفتند دین باید از سیاست جدا باشد،در مقابل امام خمینی (ره) به مبارزه پرداختند.

وی ادامه داد:سال 42 که امام خمینی(ره) نهضت خود را شروع کردند امکانات مالی نداشتند اما تکیه و پناه ایشان به فضل الهی باور نکردنی بود و در حقیقت امام عالم را در محضر خدا می دانست و خود را وقف بندگی خدا کرد.

وی اظهار کرد:امام راحل مبارزه کرد و در 22 بهمن سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در آن زمان دو برنامه را در دستور کار خود قرار داد.

باهنر با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ساخت ملت را در دستور کار خود قرار داده بود،توضیح داد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایشان تاسیس نظام جمهوری اسلامی و همچنین بعد از برگزاری رفراندوم نیز تدوین قانون اساسی را در دستور کار خود قرار داد.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود نظام هایی است که تمامی مسئولان آن به صورت مستقیم با رای مردم انتخاب شده اند.

وی بیان کرد: قبل از هفتم تیرماه جبهه هایی مانند کمونیست در مقابل امام (ره) ایستادند و بعد از انتخابات، کوردلان دست به اهرم کثیف ترور زدند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:در آن زمان تروریست ها بسیار قدرتمند شده بودند، بطوریکه در جلسه ای که سران سه قوه جلسه برگزار کردند،بمب گذاری کردند و آنان را به شهادت رساندند و هدف تروریست ها ضربه زدن به این انقلاب بود.

وی ادامه داد:امروز نیز یک تعداد آدم تکفیری که هیچ بویی از اسلام نبرده اند،با نام اسلام،بدترین جنایات را انجام می‌دهند.

وی افزود:عزتی که امام راحل به مسلمانان و اسلام داد و گسترش آن در دنیا موجب شد تا دشمنان برای آنها نقشه بکشند و برای فروپاشی اسلام دست به هر جنایتی بزنند.

باهنر اظهار کرد: هم اکنون کشورهایی همچون سوریه، عراق، لبنان و یمن دچار گرفتاری های زیادی شده اند و استکبار نیز برای از بین بردن اسلام با پول کشورهای مسلمان جنگ نیابتی به راه انداخته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار