برای اولین بار در ایران؛ افتتاح موزه «خودرو های کلاسیک، تاریخی و دست ساز» در يزد

آیین افتتاح موزه خودرو های کلاسیک، تاریخی و دست ساز یزد در مجموعه پردیس جنوب یزد با حضور مسئولین اداره کل میراث فرهنگی استان یزد و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برپا شد.
کد خبر: ۵۸۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 25 March 2018
اولین موزه خودرو های کلاسیک، تاریخی و دست ساز یزد در مجموعه پردیس جنوب با حضور فاطمه دانش یزدی ، رییس اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و تعدادی از مسئولین گشایش یافت. 
 
دانش یزدی در این مراسم ضمن تشکر از همت والا و تلاش اردانی ، کلکسیون دار یزدی، اظهار کرد: این مجموعه نفیس برای اولین بار در ایران دایر گردیده است که این افتخاری برای یزد جهانی می باشد.  
 
در ادامه مراسم محمدعلی اردانی ، کلکسیون دار خوش ذوق یزدی طی سخنانی از حمایت های شهرداری در برپایی این موزه تشکر نمود و گفت: بنده سال پیش وعده افتتاح این موزه را به مردم داده بودم ،که خوشبختانه امسال توانستم به وعده خود جامه عمل بپوشانم.
 
گفتنی است این خودروها و موتورسیکلت‌ها که خاطرات دور و نزدیک فراوانی را با خود به همراه دارند، به طرز شگفت‌آوری سالم و بدون هیچ‌گونه خط و خش نگهداری شده‌اند و می‌توانند به راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند.
 
اولین موزه تخصصی خودروهای کلاسیک، تاریخی و دست ساز ایران در ایام نوروز از ساعت ۹صبح تا ۱۰شب برای بازدید علاقه مندان دایر است. محل این موزه پردیس جنوب ، واقع در خیابان آیت الله کاشانی ، روبروی پارک هفتم تیر ، جنب قصر آینه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار