معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان:

تصادف در مسجدسلیمان ۶ کشته و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر گفت: حادثه برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با خودروی پراید در گدار مسجدسلیمان ۶ کشته و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۸۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 30 March 2018

صادق سلامت ظهر امروز در رابطه با حادثه تصادف گُدار مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه در اثر بی‌توجهی به قوانین و مقررات و سرعت غیرمجاز و عدم رعایت سبقت میان دو خودرو رخ داد.

وی در خصوص زمان حادثه گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز جمعه ۱۰ فروردین در سربالایی منطقه گُدار شهرستان مسجدسلیمان یک دستگاه ایسوزو ترابری سنگین با یک خودروی پراید اتفاق افتاد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: متأسفانه در اثر این برخورد، 6 تن از هم‌وطنانمان جان باختند و 23 تن مصدوم شدند.

سلامت بابیان اینکه این حادثه در ساعت 11 امروز و اطلاع از طریق مردم محلی به هلال‌احمر اطلاع داده شد٬ بیان کرد: ۵ نفر از مصدومان حادثه توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به‌شدت تصادف و ضربه واردشده به مصدومان وخامت حال برخی از مصدومان، بالگرد جمعیت هلال‌احمر خوزستان نیز برای انتقال این افراد، به مسجدسلیمان اعزام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار