فرمانده انتظامی استان کرمان

کشف ۲۴ ساعته ۸۸۰ کیلو مواد مخدر در ۴ شهرستان استان کرمان

در بازرسی از خودرو تعدادی مواد مخدر بسته بندی از نوع تریاک به وزن ۵۰۲ کیلوگرم کشف و خودروی مذکور به همراه متهم به مقامات قانونی تحویل داده شد.
کد خبر: ۵۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 07 July 2015
بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین چناریان گفت: پلیس کرمان در چند عملیات جداگانه توانست با کشف ۸۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سوداگران مرگ را ناکام بگذارد.

وی با اشاره به عملیات یگان تکاوری شهرستان کهنوج عنوان کرد: ماموران این یگان در اجرای طرح کمین به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شدند و به خودروی مذکور دستور ایست دادند اما راننده به دستور ایست مامورین توجهی نکرده و قصد فرار داشت که با اقدامات پلیس در تعقیب و گریز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعدادی مواد مخدر بسته بندی از نوع تریاک به وزن ۵۰۲ کیلوگرم کشف و خودروی مذکور به همراه متهم به مقامات قانونی تحویل داده شد.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی شهرستان بم نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی از محل دپوی مواد افیونی با خبر شد.

چناریان تصریح کرد: با محاصره محل مورد نظر و در بازرسی از آن مقدار ۱۵۵ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین، ۲۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مرفین و ۳۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاککشف شد.

وی به عملیات پلیس شهرستان جیرفت نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات پلیس توانست ۹۵ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک را کشف و یک نفر متهم را دستگیر کند. 
سردار چناریان در ادامه از عملیات پلیس شهرستان بردسیر خبر داد و تصریح کرد: پلیس شهرستان بردسیر با مشکوک شدن به یک دستگاه پژو که در محور صاحب آباد – گلزار در حال حرکت بود، تعقیب این خودرو را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پس از تعقیب و گریز، پلیسموفق شد راننده پژو را دستگیر کند و در بازرسی از این خودرو مقدار بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کند.

سردار چناریان در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک پلیس را در جریان ماجرا بگذارند تا اجازه ورود مواد مخدر به کشور داده نشود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار