جزئیات دقیق درگیری ولی دانش‌آموز با معلم فیزیک در حمیدیه

مدیر اداره آموزش‌وپرورش حمیدیه در گفت‌وگو با فارس جزئیات درگیری میان ولی دانش‌آموز با معلم فیزیک در یکی از مدارس حمیدیه را تشریح کرد
کد خبر: ۵۹۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 27 April 2018

کریم سعیداوی با اشاره به انتشار تصاویری درباره درگیری ولی دانش آموز با معلم فیزیک در یکی از مدارس حمیدیه، اظهار کرد: بحث بین این معلم و دانش‌آموز جدید نیست و مربوط به اولین روزهای بعد از تعطیلات عید نوروز امسال است.

وی بابیان اینکه در حال بررسی مساله پیش‌آمده بود، بیان کرد: در نیمه دوم فروردین بین این دانش‌آموز و معلم بحثی پیش آمد که منجر به مصدومیت دانش‌آموز از ناحیه دست شد.

مدیر آموزش‌وپرورش حمیدیه افزود: پس‌ازآن خانواده دانش‌آموز اقدام به شکایت قضایی کردند که باراهنمایی مسئولان آموزش و پروش قضیه را به بازرسی آموزش و پروش ارجاع دادیم.

سعیداوی عنوان کرد: با ارجاع قضیه با بازرسی و وساطت بزرگان بین طرفین مصالحه ایجاد شد و مشکل پیش‌آمده فیصله پیدا کرد.

وی بابیان اینکه از وضعیت درسی دانش‌آموز و مشکل مابین وی و معلم اطلاعی ندارم، گفت: ظاهراً بعد از بحث و مشاجره امروز به دلیل دخالت یکی از بستگان دانش‌آموز بازداشت و معلم آسیب‌دیده برای مداوا به مرکز بهداشت حمیدیه منتقل‌شده بود.

سعیداوی در رابطه به علت این درگیری بیان کرد: ظاهراً این بحث به دنبال تأخیر دانش‌آموز برای حضور در کلاس درس اتفاق افتاده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار