مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:

۶۱ درصد شبکه آب و فاضلاب اهواز فرسوده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: ۶۱ درصد از سه هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب اهواز فرسوده است.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 11 May 2018

فردوس کریمی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان خوزستان که شامگاه پنجشنبه که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سالن شهید رجایی استاداری برگزار شد، گفت: با توجه به تولید ۳۲۰ هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز، اهواز شرایط خاص و ویژه ای به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب دارد.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به عمر ۴۰ ساله تصفیه خانه غرب اهواز اظهار کرد: این تصفیه خانه پاسخگوی نیاز مردم نیست و محیط زیست را به شدت تحت تأثیر قرار داده از این رو تصفیه خانه در شرق اهواز توسط شرکت کیسون در حال تأسیس است.

کریمی افزود: سال گذشته ۹۸۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی از محل اعتبارات دولت، نفت و فاینانس در اهواز هزینه و پروژه تعریف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز اظهار کرد: هیئت دولت در بخش آب و فاضلاب مصوبه ۶۳۰ میلیارد تومان برای اهواز در سه سال تعریف کرده که بخشی از آن فاینانس داخلی، فاینانس خارجی و بخشی هم از محل درآمدهای عمومی تأمین می شود.

کریمی بیان کرد: با توجه به نیاز شهر اهواز که ۶۱ درصد از سه هزار کیلومتر طول شبکه آب و فاضلاب آن فرسوده است، و نیاز به تأمین اعتبار حدود ۳۴۰ میلیارد تومان به صورت اضطراری درخواست شد که با ۱۷۰ میلیارد تومان آن موافقت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد:۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آب اهواز نیاز است تا برای هر دو بخش پروژه های موردنیاز تعریف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار