مدیر مخابرات منطقه سمنان:

راه‌اندازی نمایشگاه خانه هوشمند (Smart Home) در مخابرات منطقه سمنان در آینده نزدیک

به گزارش تابناک سمنان ،مدیر مخابرات منطقه سمنان از راه‌اندازی خانه هوشمند در مخابرات منطقه سمنان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 19 June 2018
به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، مهندس دارائی مدیر مخابرات منطقه سمنان ، با اعلام این خبر افزود: مخابرات منطقه سمنان با استفاده از سرویس تانوما (فیبرنوری به منازل) و با هدف معرفی این سرویس اقدام به تجهیز نمایشگاه IOT یا اینترنت اشیاء و خانه هوشمند (Smart Home) نمود، که این پروژه مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
مدیر مخابرات منطقه سمنان اظهار داشت: تحول تکنولوژی و روند رو به رشد سرویس‌های ارتباطی باعث شده است تا استفاده از بستر سیم مسی بعلت محدودیت‌های فراوان ازجمله محدودیت‌های فاصله و هزینه بالای اجرا و نگهداری به حداقل ممکن برسد، لذا شرکت مخابرات ایران، اقدام به طراحی و ارائه سرویس‌های نوین نمود که در این راستا با راه‌اندازی پروژه "تانوما" در سال 96، ارائه سرویس‌های جدید و متنوع با کیفیت بالا را برای مشتریان فراهم نموده است که IOT و Smart Home از آن جمله می‌باشند.

ایشان کنترل هوشمند روشنایی‌ها و سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع، فراهم کردن نور و دمای مطلوب با مدیریت بهینه تجهیزات، مانیتورینگ مصرف انرژی تجهیزات، افزایش ایمنی ساختمان با سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، سیستم‌های امنیتی و کنترل تردد پیشرفته، استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های دزدگیر جهت پایش دقیق فضاهای مهم ساختمان، قطع خودکار گاز، آب و برق ساختمان در هنگام وقوع زلزله برای کاهش خسارات ثانوی را از جمله مزایای مهم خانه هوشمند برشمرد.
مهندس دارائی، بالا بردن کیفیت زندگی و راندمان کاری، ایجاد امنیت، صرفه‌جویی در انرژی، وقت و هزینه را از مهم‌ترین اهداف IOT و Smart Home عنوان کرد.
مدیر مخابرات منطقه سمنان در پایان بیان داشت: نمایشگاه IOT و Smart Home مخابرات سمنان پس از تکمیل و افتتاح، آماده بازدید سازمان‌ها و ادارات، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان، مهندسین ساختمان و سایر هم‌استانی‌های عزیز خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار