خطبه های ائمه جمعه فارس

گذری بر خطبه های نماز جمعه بخش های فارس
کد خبر: ۶۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به بروزحوادث زیاد رانندگی ونبود پلیس راهنمائی و رانندگی دراین بخش ونیز فاصله صد و بیست کیلومتری آن با مرکز شهرستان از مسئولان استان خواست برای راه اندازی مرکزراهنمائی ورانندگی اقدام کنند.

************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان گفت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی گویای آن است که آنچه باعث شده در ۴۰ سال گذشته دشمنان ملت نتوانند اندیشه‌های خود را غالب کنند وجود رهبری آگاه و شجاع در جامعه بوده است

 

*****************************************************************
حجة الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با قدردانی از حضور مسئولان شهرستان بین مردم گفت: این کارو شنیدن مشکلات و پاسخ به سؤالات، موجب دلگرمی مردم می‌شود و لازم است مسئولان این گونه برنامه‌ها رامستمر دنبال کنند.

 

***************************************************************
حجت الاسلام وفادار امام جمعه موقت خشت، با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌های جدید دشمنان به ویژه آمریکاعلیه کشورمان گفت::۴۰ سال انواع فشار‌ها را بر ملت ما تحمیل کرده اند و با هوشیاری و بصیرت مردم، نتوانستند به اهداف خود برسند.

 

***************************************************************
حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان بر تلاش مسئولان برای جلب رضایت مردم تاکید کرد و افزود: ناکامی توطئه‌های دشمنان ناشی از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.

 

******************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: با توجه مسئولان به اجرای رهنمود‌های رهبر انقلاب شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار