مردم به حرف‌های دروغین دشمنان توجه نکنند/ به زودی مشکلات کشور با تدبیر مسئولان حل خواهد شد/ شهید آیت الله مدنی به گردن مردم و انقلاب حق دارد

امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بابیان اینکه نباید به حرف‌های دروغین دشمن در فضای مجازی اعتنا کرد، گفت: چراکه موجب بی‌اعتمادی به مسئولان می‌شود و وضعیت متشنج می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 07 September 2018

امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بابیان اینکه نباید به حرف‌های دروغین دشمن در فضای مجازی اعتنا کرد، گفت: چراکه موجب بی‌اعتمادی به مسئولان می‌شود و وضعیت متشنج می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی بیان کرد: مشکلات کشور با توهین و بداخلاقی درست نمی‌شود بلکه باید دولت را کمک کرد.

وی گفت: افرادی که در فضای مجازی با غوغا سالاری و انتشار اخبار نادرست ته دل مردم را خالی می‌کنند به عذاب جهنم گرفتار می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بدبختی جهان را نتیجه نداشتن سرپرست و، ولی دانست و با بیان اینکه معنویت از موضوعاتی است که انسان را در برابر سختی‌ها مقاوم و صبور می‌کند، گفت: در دنیای امروز آمار خودکشی‌های بسیار است تا جایی که بیش از ۱۲۵ هزار دختربچه در آمریکا خودکشی کرده اند.

آیت الله محمدی بااشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و بیان اینکه منکر وجود مشکلات و گرانی در کشور نیستیم، گفت: صبر، وحدت و برنامه‌ریزی صحیح مشکلات را حل خواهد کرد.
 
وی بابیان اینکه نباید تنها نیمه خالی لیوان را دید بلکه باید در کنار مشکلات؛ نقاط مثبت را هم دید و آن‌ها را مطرح کرد، گفت: به زودی مشکلات کشور با تدبیر مسئولان حل خواهد شد.

طه محمدی بابیان اینکه نظام سلطه روبروی نظام اسلامی قرار گرفته و درصدد براندازی آن است؛ تلاش برای حفظ جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: دشمن در حال طراحی توطئه شکاف بین مردم و نظام است.

نماینده، ولی فقیه در استان توجه مسئولان برای حل مشکل مردم را خواستار شد و گفت: مردم ایران اسلامی دوران جنگ تحمیلی را با همه سختی‌ها پشت سر گذاشتند و مشکلات امروز بیشتر از زمان جنگ تحمیلی نیست بنابراین از این دوران نیز با سرافرازی عبور خواهیم کرد.

امام جمعه همدان یکی از عیوب بشریت را تعصب دانست و گفت: براساس آیات قرآن کریم، تعصب بر نژادپرستی مقهور و ناپسند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی بیان کرد: این شهید والامقام بر گردن این نظام و انقلاب و مردم حق بزرگی دارد که باید نسبت به تبیین و تشریح این مهم اقدام شود.
 
طه‌محمدی در پایان با بزرگداشت سالروز شهادت شهدای ۱۷ شهریورماه اظهار کرد: برگزاری این گونه برنامه‌ها در کنار گلزار شهدا کار بسیار خوبی است که باید انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار