بازداشت 9 نفر از عکاسان شیرازی

علی صالحی گفت: ۹ نفر از عکاسان سیار که به تهیه و انتشار عکس‌های نامناسب و مبتذل در صفحه‌های اینستاگرام خود اقدام می‌کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۶۶۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 13 October 2018

تابناک فارس به نقل از میزان:صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: ۹ نفر از عکاسان سیار که به تهیه و انتشار عکس‌های نامناسب و مبتذل در صفحه‌های اینستاگرام خود اقدام می‌کردند، بازداشت شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: گزارش‌هایی مبنی براینکه تعدادی عکاس به تهیه و انتشار عکس‌های مبتذل از خانم‌های جوان در صفحه اینستاگرامشان اقدام کرده اند به دادستانی واصل شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت و با ارجاع پرونده به شعبه ویژه نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام شد.

صالحی اضافه کرد: این افراد تفهیم اتهام شده اند با قرار تامین قانونی صادره در بازداشت بسر می‌برند.
وی اضافه کرد: به دستور مقام قضایی لوگویی حاوی پیامی مبنی براینکه با دستور مقام محترم قضائی، بدلیل انتشار محتوای مجرمانه این نشانی اینترنتی توقیف شده و عوامل دخیل در جرائم موضوع پرونده، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند، در صفحات اینستاگرام این گروه از عکاسان قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تصریح کرد: قرار نهایی این افراد به اتهامات تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن، تولید محتوای مبتذل به قصد افساد و انتشار محتوای تولیدی مبتذل در فضای مجازی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام صادر شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار