مدیرکل بهزیستی قزوین :

ارائه تسهیلات اشتغال بهزیستی قزوین به 373 نفر

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: تعهد تسهیلگری اشتغال این اداره کل در سال جاری 607 نفر بوده که تاکنون به 373 نفر ارائه شده است.
کد خبر: ۶۷۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 29 October 2018

ارائه تسهیلات اشتغال بهزیستی قزوین به 373 نفرعلیرضا وارثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: یکی از شیوه های ارایه تسهیلات اشتغال به مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی از محل اعتبارات بند 'ب' تبصره 16 قانون بودجه سال جاری است.

وی افزود: امسال 72 میلیارد و 100میلیون ریال از این گونه تسهیلات به 86 تن از مددجویان تحت پوشش در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری قزوین ارایه شده است.

مدیرکل بهزیستی قزوین اضافه کرد: شغل های ایجاد شده از محل تسهیلات دریافتی در زمینه های کسب وکار خرد، دامداری، کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، فنی و حرفه ای بوده است.
وارثی ادامه داد: طی سال جاری همچنین از محل مانده قرض الحسنه سال 96 نیز به 49 نفر از مددجویان تسهیلات ارائه شده است.

وی، پرداخت مشوق بیمه سهم خویش فرمایی و کارفرمایی را نیز یکی از دیگر منابع تسهیلات عنوان کرد و گفت: این مشوق به صورت مستقل و بدون دریافت تسهیلات و بلاعوض به 83 نفر در سال جاری ارایه شده و به شکل تثبیتی نیز در اختیار 432 نفر بوده است.

مدیرکل بهزیستی قزوین با بیان اینکه این تسهیلات تا پایان سال متغیر و قابل افزایش است، بار دیگر یادآور شد: تعهدات تسهیلگری اشتغال قزوین در سال جاری برای مددجویان 607 نفر است که تاکنون برای 52 درصد آن محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار