کرج با آلودگی هوا مواجه است/ جریمه 50 هزار تومانی خودروهای فاقد معاینه فنی

رئیس پلیس راهور شهرستان کرج با اشاره به آلودگی هوای این کلان‌شهر، گفت: خودروهای که معاینه فنی نداشته باشند فک پلاک می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 31 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ حیدر رحمتی پور با اشاره به آلودگی هوا که کلان‌شهر کرج با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: به همین دلیل از رانندگان می‌خواهیم معاینه فنی خودرو خود را در اسرع وقت انجام دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: در صورت عدم معاینه فنی با رانندگان برخورد جدی خواهد شد و لازم به ذکر است که ملزم به پرداخت ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد و فک پلاک می‌شوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرج استفاده از وسایل نقلیه عمومی را برای جلوگیری از آلودگی هوا مؤثر دانست و گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کلان‌شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است و بر کسی پوشیده نیست که استفاده مداوم از وسیله نقلیه شخصی آلودگی شهر دوچندان می‌شود.

رحمتی پور به استفاده سرویس از سوی ادارات و سازمان‌ها و تأثیر آن در کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی برای می‌توانند برای استفاده از سرویس برای جابه‌جایی کارکنان خود از دفاتر قانونی و مربوطه اقدام کنند.

وی در بخش دیگری به اهمیت سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: والدین برای آسودگی فرزندان خود و پیشگیری از آلودگی بیشتر هوا لازم است از سرویس مدارس استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار