اطلاعیه شماره ۲ دادگستری در مورد اتفاقات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد / توفیقات دستگاه قضایی مرهون تلاش جمعی بوده است

دستگاه قضایی استان پیرو اطلاعیه شماره ۱ اطلاعیه شماره ۲ را هم در تکمیل اطلاعیه قبلی منتشر نمود .
کد خبر: ۶۸۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 29 November 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی برخی برخوردهای دستگاه قضایی با برخی مدیران و افرادی که در موضوعات اداری و اقتصادی تخلفاتی انجام داده اند ، فضای رسانه ای استان متاثر از این اتفاقات در موافقت ، تایید و یا انتقاد از این دستگاه قرار گرفته است. معاونت فرهنگی این دستگاه با صدور اطلاعیه شماره ۱ (اینجا) به این اتفاقات واکنش نشان داد.
دستگاه قضایی استان پیرو اطلاعیه شماره ۱ اطلاعیه شماره ۲ را هم در تکمیل اطلاعیه قبلی منتشر نمود .
متن اطلاعیه شماره ۲
پیرو اطلاعیه شماره ۱ به اطلاع امت حزب الله می رساند این امر بدیهی است که بقا و تداوم و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون ،مرهون خون پاک شهیدان گلگون کفن و زحمات و خدمات امت شهید پرور حاضر در صحنه ، مدیران پاک سرشت و بعضا گمنام دستگاههای اجرایی ، سربازان گمنام امام زمان (عج) ،بسیج همیشه در صحنه و سپاه قهرمان و نیروی انتظامی سخت کوش بوده و اگر دستگاه قضایی در سطح استان توفیقاتی داشته،مرهون تلاشهای مجاهدانه این نهادها و مسوولین دلسوز و انقلابیشان بوده است. صد البته بیان مطالب بیانیه شماره ۱ نافی تلاشهای نیروهای مجاهد و انقلابی نیست بلکه مفهوم ان این بوده که مردم عزیز باید از تمامی نهادها و ارگانها و حتی قوای سه گانه بر اساس منویات نورانی ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای (دام ظله)مطالبه گری منصفانه داشته باشند .

قطعاً مردم عزیز می دانند که ارتباط قوی و مداوم و برادرانه فرزندانشان در قوه قضاییه و سپاه و ناجا و وزارت اطلاعات تضمین کننده بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در سایه برخورد با فساد و بی عدالتی بوده و می باشد.

دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد
۸ آذر ۹۷
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
درود بر مدیر کل دادگستری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
درود بر شما مدیر جان فشان احسنالا نام شما در تاریخ جاودانه خواهد ماند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار