تولید گندم حداکثر کفاف مصرف ۲ ماه استان را می‌دهد

گودرز چگینی با بیان اینکه خرید گندم از کشاورزان البرزی حداکثر مصرف ۲ ماه استان البرز را کفاف می دهد، گفت: این استان در مصرف آرد بیشتر مصرف کننده است و بیشترین آرد از استان های گندم خیز خریداری می شود.
کد خبر: ۶۹۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 15 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ گودرز چگینی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز درخصوص ذخیره گندم در سیلوهای البرز اظهار کرد: خرید گندم از کشاورزان البرز به میزان اندکی صورت گرفت که کفاف حداکثر ۲ ماه را می دهد.

وی افزود: بیشترین خرید گندم ما از استان های گندم خیز از جمله خوزستان، فارس، ایلام، اردبیل، زنجان و لرستان و ... می باشد در صورتی که مصرف ماهانه استان البرز ۲۰ هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: نظارت و بازرسی کیفیت نان در نانوایی ها اصولا از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود با این حال بازرسین شرکت غله به همراه اکیپ صنعت و معدن از کارخانجات آرد و نانوایان بازرسی های مستمر دارند و در خصوص کیفیت و کمیت آرد و نان نظارت های لازم را اعمال می کنند.

چگینی در پایان بااشاره به آخرین تصمیمات در خصوص افزایش قیمت نان گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در آرد و نان وجود ندارد و اگرمواردی هم مشاهده شده است قطعا همکاران بازرسین برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار