مدیر کل زندانهای خراسان جنوبی تاکید کرد؛

هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است

مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی اظهار کرد : هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است و در این راه تمام تلاش خود را برای اجرایی نمودن برنامه های اصلاحی و تربیتی بکار میگیریم .
کد خبر: ۷۰۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 28 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علی هاشمی با اظهار این مطلب افزود: با توجه به ابلاغ و اجرای برنامه های عملیاتی و ثمر بخش بودن آن در رشد فعالیتهای زندانها، امید است برای وحدت رویه در اجرای فعالیت ها و توسعه هر چه بیشتر اقدامات در سطح زندانهای استان گام های اساسی و خوبی برداریم.

 

مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد : هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است و در این راه تمام تلاش خود را برای اجرایی نمودن برنامه های اصلاحی و تربیتی بکار میگیریم .

 

وی افزود:تامین امنیت در زندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی نیازمند امنیت پایدار است و تلاش برای ایجاد امنیت پایدار خود جهادی بزرگ است .

 

هاشمی تصریح کرد:فرایند اشتغال و حرفه آموزی زندانیان مهمترین فرایند اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی است چرا که زندانیان بعد از آزادی نیازمند شغل هستند و با آموزشهایی که در زندانها دیده اند میتوانند صاحب شغل شوند .

 

گفتنی است در این دیدار کارکنان نیز سوالاتی را مطرح که مدیر کل زندانهای استان به آنها پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار