تحویل 332 مسکن مددجویی توسط کمیته امداد خراسان رضوی

مدیر امورمسکن و مهندسی ساختمان  کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 332 خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خانه دار شدند.
کد خبر: ۷۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 05 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرحیم صحراپیما اعلام کرد: برای ساخت این واحد های مسکونی 13 میلیارد و 918 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی مورد بهره برداری در تمام سطح استان پراکنده است اظهار کرد: 243 باب مسکن روستایی با اعتبار 9 میلیارد و 112 میلیون تومان و 89 باب مسکن شهری با اعتبار چهار میلیارد و 806 میلیون تومان در این ایام به سرپرستان خانوار تحویل شد.

صحراپیما ادامه داد: در ایام الله دهه فجر 78 مورد کلنگ زنی مسکن شهری و روستایی نیز انجام می شود که 75 مورد آن روستایی و3مورد شهری است. 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: ساخت مسکن شهری به طور میانگین برای 75 متر مربع درنظر گرفته می شود که تا سقف 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 20 میلیون تومان به صورت تسهیلات صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت مسکن روستایی 60 مترمربع تخصیص می یابد افزود: در این بخش تا سقف 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات از منابع داخلی کمیته امداد و بنیاد مسکن اعطا می شود.

صحراپیما عنوان کرد: در 10 ماهه امسال سه هزار و 924 پروژه عمرانی در قالب تعمیرات، خرید و ساخت مسکن شهری و مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار کلی بیش از 48 میلیارد تومان اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار