نمایندگان مجلس گرجستان به شیراز می آیند

گروه دوستی پارلمانی گرجستان جمعه وارد تهران می شود و روزهای شنبه و یکشنبه با مسولین کشورمان دیدار و دوشنبه و سه شنبه نیز سفری به اصفهان و شیراز خواهند داشت و سپس به کشورمان را ترک خواهند کرد.
کد خبر: ۷۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 04 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:موید حسینی صدر درباره سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان به تهران افزود: نایب رییس مجلس گرجستان که ریاست گروه دوستی پارلمانی گرجستان - ایران را نیز برعهده دارد به همراه این هیات به تهران سفر خواهد کرد.

وی درباره برنامه سفر این گروه دوستی به کشورمان نیز اظهار داشت: قرار است اعضا و نمایندگان مجلس گرجستان با رییس مجلس، مسوولین وزارت امور خارجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: در این دیدارها درباره زمینه های مختلف توسعه روابط میان دو کشور اعم از توسعه و همکاری در زمینه توریسم و گردشگری، در حوزه های مختلف اقتصادی و کشاورزی فراسرزمینی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی میزان کنونی مبادلات بین ایران و گرجستان را حدود 200 میلیون دلار عنوان کرد و گفت: این مبادلات می تواند بسیار افزایش یابد و به یک میلیارد دلار برسد.

نماینده مردم خوی در مجلس با اشاره به سفرهای دیپلماتیک وزرای کشورهای مختلف به تهران پس از توافق هسته ای و در روزهای اخیر اظهار داشت: سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان به تهران نیز در این راستا انجام می شود که نشان دهنده علاقمندی این کشور به گسترش روابط همه جانبه با تهران است.

وی تصریح کرد: گروه دوستی پارلمانی گرجستان جمعه وارد تهران می شود و روزهای شنبه و یکشنبه با مسولین کشورمان دیدار و دوشنبه و سه شنبه نیز سفری به اصفهان و شیراز خواهند داشت و سپس به کشورمان را ترک خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار