پیشوا به استقبال بهار رفت

با آغاز طرح استقبال از بهار در شهرستان پیشوا از توابع استان تهران این شهر از هم اینک خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می کند.
کد خبر: ۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 23 February 2015

معاون خدمات شهری شهرداری پیشوا در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام شروع اجرای طرح استقبال از بهار افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداری شهرستان پیشوا تشکیل شده تا شرایط لازم برای اجرای برنامه های نوروزی و آماده سازی امکانات برای پذیرایی از میهمانان را فراهم کند.

مجتبی نظری گفت: این ستاد با همکاری مسوولین واحدهای زیباسازی، تاسیسات، امورشهر، موتوری، آتش نشانی و خدمات ایمنی، رفع مزاحمت های شهری و حمل و نقل و ترافیک تشکیل شده و با اجرای طرح های مختلف شهر را برای فرارسیدن ایام نوروز آماده می کنند.

وی نظافت و زیباسازی معابر، از ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری ، نصب ست های ورزشی ، رنگ آمیزی جداول ، نصب پایه چراغ های روشنایی، لایروبی جوی ها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، جمع آوری خط کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار در شهرستان پیشوا یاد کرد.

نظری افزود: گل گاری میادین و بلوارهای شهرستان، جمع آوری خودروهای فرسوده، ترمیم پیاده روهای شهر و نصب المان های شهری از دیگر فعالیت های شهرداری پیشوا در اجرای طرح استقبال از بهار می باشد.

وی گفت: بیش از پنج هزار مترمربع از فضای سبز شهر پیشوا با استفاده از شش هزار گلدان گل شب بو، پامچال، بنفشه و همیشه بهار گلکاری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه همکاری و مساعدت شهروندان، شاهد شهری زیبا برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در این شهرستان باشیم.

هرساله با فرارسیدن بهار شمار زیادی از میهمانان نوروزی به شهر پیشوا از توابع استان تهران به لحاظ داشتن آب و هوای خوب و جاذبه های دیدنی فراوان سفر می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار