به زودی شاهد رشد و توسعه در اقتصاد کشور خواهیم بود

فرماندار بابلسر ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از تولید داخلی در توسعه کشور، از تلاش و توجه دولت تدبیر وامید به عنوان افق روشن در اقتصاد کشور یاد کرد
کد خبر: ۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 06 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس از بابلسر، سیدعلی اسدر جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اهمیت این کارگروه، اظهار کرد: در این کارگروه باید راهکار مناسب برای رفع مشکلات تولیدکنندگان ارائه شود، چون حمایت از تولیدکنندگان باعث شکوفایی اقتصاد شهرستان می‌شود که این مهم خود زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه روند توسعه و پیشرفت کشور در سایه حمایت از تولید داخلی می‌تواند، شتابی چشمگیر داشته باشد، گفت: امروز به واسطه تلاش و توجه دولت تدبیر و امید، افق و چشم‌انداز روشنی پیش روی اقتصاد و تولید کشور ترسیم شده که به‌زودی شاهد رشد و توسعه در اقتصاد کشور خواهیم بود.
فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه سرمایه‌گذارانی که اقدام به تولید می‌کنند، اقدامات‌شان متناسب با موقعیت جغرافیایی و زیربنایی شهرستان باشد، تصریح کرد: در تولید به کیفیت محصول، تخصص نیروهای اجرایی، چگونگی عرضه آن به بازار مصرف و... توجه شود.
اسد با بیان اینکه نیاز است سرمایه‌گذاران برای خود برنامه و اهداف درازمدت تعریف کنند، بی‌برنامگی را  مهم‌ترین مشکل، بسیاری از واحدهای تولیدی دانست که با شکست مواجه شدند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان از دانش علمی دانشگاهیان برای پیشبرد اهداف که همان رسیدن به تولید پایدار است، استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار