بیش از ۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در فراشبند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند از توقیف یک دستگاه کامیون بنز باری حامل کالای قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴ 23 February 2015

به گزارشمعاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد اسلامی اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش دهرم با همکاری پلیس‌راه در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون بنز باری را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 1123 جفت کفش اسپورت تعداد 245 ثوپ کاپشن تعداد 401 ثوب پلیور کلاه‌دار تعداد 552 ثوب زیرشلواری تعداد 93 ثوپ جلیقه کاپشن و... کشف و ضبط شد.

سرهنگ اسلامی در پایان بابیان اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف‌شده بالغ‌بر 90 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف 15 فقره سرقت از وی خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات درون خودرو در شهر کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 محمدیه با انجام اقدامات اطلاعاتی در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری نیسان که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد را شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی انجام‌شده تعداد 31 عدد کلید انواع خودرو و تعدادی مدارک هویتی سرقتی کشف که در این زمینه راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ مشوق بابیان اینکه متهم جهت کشف سرقت‌های انجام‌شده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد اظهار داشت: در تحقیقات انجام‌شده از متهم 15 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و از عموم شهروندان خواست هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر مجهز نمایند و هرگونه فعالیت و تردد مشکوک را بی‌درنگ به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار