استاندار قم:

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه تر انتخابات پیش رو اندیشیده شود

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: باید تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه تر انتخابات پیش رو اندیشیده شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 10 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار فرماندار و بخشداران قم، افزود: قم شهری است که جایگاه خاصی دارد و باید به گونه ای عمل کنیم که از هرگونه حاشیه دور بماند و این مهم جز با در نظر گرفتن قانون در تمام امور بدست نمی آید.

وی با اشاره به توافق هسته ای ایران با گروه 1+5، این توافق را موجب افزایش نشاط و امید برای توسعه کشور عنوان و اضافه کرد: دیپلماسی قوی دولت تدبیر وامید در کنار الطاف خداوند و نیز ایستادگی مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب کسب این موفقیت برای مردم ایران شد.

وی در ادامه حل مشکلات و رسیدگی به نیازهای مردم توسط مسوولان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اهمیت شناخت وظایف و اختیارات در هر حوزه، بیان کرد: فرمانداران و بخشداران به جهت ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با مردم آشنایی بیشتری با مشکلات دارند و از این جهت باید با اولویت بندی صحیح مسائل، نسبت به پیگیری و رفع آن ها اقدام کنند.

صادقی تلاش همه جانبه برای اجرای درست کارها و پرهیز از موازی کاری را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید تفکیک امور و رعایت مرز بندی بین وظایف صف و ستاد در همه بخش ها انجام شود.

در ابتدای این جلسه رضا سیار فرماندار قم و نیز بخشداران بخش های مرکزی، سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه به ایراد سخنانی پیرامون حوزه تحت مدیریت خود و ویژگی های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی این مناطق پرداختند و برنامه های خود را برای توسعه ارائه خدمات به همشریان و مردم استان شرح دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار