پای دادستان گیلانغرب به افزایش قیمت مسکن باز شد / برخورد شدید با متخلفین

نتیجه نهایی ساماندهی بازار اجاره بها و مسکن در شهرستان گیلانغرب با حضور دادستان این شهرستان مشخص شد.
کد خبر: ۷۵۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 01 July 2019

پای دادستان گیلانغرب به افزایش قیمت مسکن باز شد / برخورد شدید با متخلفینبه گزارش خبرنگار تابناک، افزایش روز افزون و نامتعارف اجاره بهای مسکن در سال جاری در شهرستان گیلانغرب، اجاره نشینان را مستاصل کرده به طوری که آن‌ها دل نگرانی و مشکل خود را از طریق دادستان مردمی و عدالت پیشه و همچنین نهاد‌های نظارتی مرتبط مطرح کردند.

در همین راستا کارگروه ساماندهی بازار اجاره بها و مسکن با تلاش دادستان، کارشناسان شهرداری و همکاری بنیاد مسکن، اداره تعزیرات و اتاق اصناف به نتیجه رسید.

رامین حیدری دادستان شهرستان گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: طی تحقیقات انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته، دستور العملی صادر و شهرستان گیلانغرب به ۱۷ منطقه تقسیم شده که برای هر منطقه ارزش و قیمت گذاری انجام و فرمول محاسبه آن به تمامی بنگاه داران ابلاغ گردیده است.

وی در ادامه افزود: از بنگاه داران درخواست می‌شود که با توجه به مفاد بخشنامه عمل کرده تا بهبود نسبی در بازار مسکن و اجاره بها حاصل شود، تخلف از مفاد بخشنامه پیگرد قانونی شدید دارد و تصویر تمامی قرار داد‌ها باید در پایان هر هفته به اداره تعزیرات ارسال شود.

حیدری در پایان تصریح کرد: هر گونه تخلف که توسط مشتری در خصوص گرانفروشی و افزایش کرایه اعلام شود با نظارت تعزیزات حکومتی به جدیت پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار